Üniversitede hoşlandığım kızı kaybettim, tıp okurken aşk için gerçekten şansım bitti mi?

Uni de hoslandigim bir kız vardı o da bana sinyal verdi ama cesaretimi toplayıp gidip acilamadim. Sonra yeni bir sevgilisi olduğunu öğrendim dunya başıma yıkıldı. Bu saatten sonra da üniversitede en azından kendi fakültemden kız bulma ihtimalim kalmadi. Ailemde kız bulmam konusunda beni sıkıştırmaya basladilar. Sizce hic mi şansım yok tıp okuyorum

Üniversitede hoşlandığım kızı kaybettim, tıp okurken aşk için gerçekten şansım bitti mi?
Cevapla