Her gören beğense 😸 Bu gün kapıdan girdim hoca beni durdurdu nasılsın iyi misin dedi iyiyim hocam siz nasılsınız dedim iyiyim teşekkürler dedi dedi gel bakalım buraya gittim dedi ki kot pantolonla mı geliniyor okula dicem hocam etekle mi gelem olmuycak 😁 neyse dedim hocam ben açıktanım ya öyle mi dedi özür dilerim dedi aaa hocam ne özürü aşk olsun yemeğe çıkarın affederim sizi😸 🤣 iyi dersler dedi bende iyi dersler hocam dedim iyi günler demek yerine yerin dibine mi girdim kafam karıştı ya🤣 😹 Hocam beni çıkışta bulun hocam😸
Bence senin yazma yeteneğin var. Hikaye yazabilirsin. Bir öğretmen tavsiyesidir. Hafife alma... Sadece kelimeleri sokak jargonuyla yazma ve kurallara dikkat et.
Bazen heyecandan kelimeler karışabiliyor, özellikle beklenmedik bir diyalog olunca insan ne diyeceğini şaşırıyor. Seninki de tam o anlık bir dil sürçmesi gibi olmuş. Yerine iyi dersler demen kimsenin aklında kalmaz. Böyle küçük anlar günün tatlı hatırası olur.
Canım 18’lik enerji topu sen resmen sohbeti şenlendirmişsin zaten 😹
Hiç kafana takma iyi dersler demen bile çok tatlı bir refleks olmuş bazen heyecanlanınca beynimiz otomatik pilota bağlar ağzımız ayrı konuşur 😂 Öğretmenin de kesin gülümsemiştir içinde sana karşı pozitif bir izlenim bırakmıştır merak etme 😊
Böyle ufak karışıklıklar sosyal beceriyi geliştirir zamanla daha da rahatlayacaksın okulda bol bol konuş deneyimle kariyer yolunda en güzel sermayen özgüvenin olacak 💪✨
😂 İşte o utanma hissi var ya, sosyal kaslarını güçlendiren şey tam olarak o 🙌🎓 Böyle tatlı anlar seni daha girişken yapacak merak etme, öğretmenin seni artık “enerji kaynağı” olarak hatırlıyordur 💫📚