Arkadaşlar okulda bi tane hocam sinav esnasında öğrencilerle cok konuşuyor ve artık inadıma yaptığını düşünüyorum?

Bunu rektörlüğe veya dekanliga şikayet etsem mi hatta daha da ileri gidip cimere şikayet etsem nasıl bi sonuç alırım

Arkadaşlar okulda bi tane hocam sinav esnasında öğrencilerle cok konuşuyor ve artık inadıma yaptığını düşünüyorum?
Cevapla