Bir öğretmenin kiz öğrencilerine öyle kelimeler kullanması normal mi?

Balım, prensesim, canımın içi gibi kelimeler kullanması normal mi yoksa eğitim yerinde uygun değil mi
Bir öğretmenin kiz öğrencilerine öyle kelimeler kullanması normal mi?
Cevapla