Derste hocayla fazla göz teması yanlış anlaşılır mı?

12. sınıfım hocalar ders anlatırken onlara bakarak dinlemeyi seviyorum çünkü dersler ilgimi çekmiyor zaten herkes kitaba bakarken ben hocanın gözlerine bakarım hocalar da onlara bakanlara bakarak anlatır genelde bugün derste galiba yanlışlıkla coğrafyacıyla (erkek) fazla göz teması kurduk anlatırken uzun uzun baktı çoğunluğu bana anlatıyormuş gibi ama sonrasında bi anda artık bana değil ona bakmayan kişilere bakarak anlatmaya başladı bana hiç bakmadı

yani rahatsız edici mi bakıyordum acaba bilmiyorum dirsegimi arka sıraya yaslayıp elim çenemde rahat olduğum bi pozisyonda dinliyordum

yanlış mı anlamıştır rahatsız mı olmuştur
Derste hocayla fazla göz teması yanlış anlaşılır mı?
Cevapla