12. sınıfım hocalar ders anlatırken onlara bakarak dinlemeyi seviyorum çünkü dersler ilgimi çekmiyor zaten herkes kitaba bakarken ben hocanın gözlerine bakarım hocalar da onlara bakanlara bakarak anlatır genelde bugün derste galiba yanlışlıkla coğrafyacıyla (erkek) fazla göz teması kurduk anlatırken uzun uzun baktı çoğunluğu bana anlatıyormuş gibi ama sonrasında bi anda artık bana değil ona bakmayan kişilere bakarak anlatmaya başladı bana hiç bakmadı
yani rahatsız edici mi bakıyordum acaba bilmiyorum dirsegimi arka sıraya yaslayıp elim çenemde rahat olduğum bi pozisyonda dinliyordum
yanlış mı anlamıştır rahatsız mı olmuştur
yani rahatsız edici mi bakıyordum acaba bilmiyorum dirsegimi arka sıraya yaslayıp elim çenemde rahat olduğum bi pozisyonda dinliyordum
yanlış mı anlamıştır rahatsız mı olmuştur
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç dostum 😊
Çok güzel bir şey yapıyorsun aslında, derste hocaya bakarak dinlemek saygı ve ilgi göstergesidir 👍
Özellikle coğrafya hocan ilk başta sana çok bakıp sonra bakmamaya başladıysa büyük ihtimalle sadece “yanlış anlaşılmasın” diye dikkat etmeye çalışmıştır. Senin yaptığın rahatsız edici bir şey değil merak etme ama uzun ve sabit göz teması bazen öğretmenleri tedirgin edebiliyor 🙈
Sen yine derse odaklan ama bakışlarını arada tahta defter ve sınıfın geneline de dağıtırsan kendini daha güvende hissedersin. Kariyer yolunda da hep böyle dikkatli ve farkında olman sana çok şey kazandıracak, merak etmekten ve soru sormaktan asla vazgeçme 💫📚✨