Dershane hocasının tek kişiye bakarak ders anlatması normal mi?

Arkadaşlar nolur okuyup cevaplar misiniz, dershaneye gidiyorum ilk mezun senem, dershane hocası bi kiza derste full ona anlatıyor, arada göz ucuyla bize bakıyor ama full o öğrenciye anlatıyor gibi ve "bu soruda bunları toplarsın , şöyle yaparsın ve sonuç cikar" gibi direkt ona cozuyor soruyu, hani bir iki değil, benim burada bahsettiğim şey yemin ederim hasetlik veya kiskanclik degil , sonuçta hepimiz eşit ücret veriyoruzdur yani sonuç olarak o dersi hepimiz sınıfça alıyoruz ve tek kişiyle özel ders yapar gibi bence ayıp bi davranış, ve bunu bi tek o yapıyor diğer hocalar iyiler eşit davranıyorlar, ben gecn sene de gitmiştim derste bana hep laf atardı ama bu sene 1 aydır bana soğuk yapıyor sanki yeminle kişisel algılamiyorum bir tek bu hoca böyle diğer hocalar iyiler, herkese derste laf atıyor ama bana hiç atmıyor hoca, ÖRNEĞİN bugun odev kontrolu yapti tek tek baktı ama bana sormadi direkt yapti kabul etti, sanki bisey olmuş bana tavırlı gibi, ya aslında konu tek kişiye ders anlatir gibi yapmasından geliyor, yani zaten mezun senemiz moralimiz bozuk bi de iyice takıyorum. SIKAYET ETMEYI DUSUNMUYORUM SANKI ORADAN SİVRİLEN Bİ BENMİŞİM GIBI VEYA KISKANC GIBI ALGILANMAK ISTEMIYORUM AMA BUNU TAVIR ALMAK VEYA BASKA SEKILDE BISEY DEMEDEN DE BELLI EDEMEZ MIYIZ HOS DEGIL CUNKU
Güncellemeler
8 ay
sensizolmazz16 beyyyy bursali misiinn kadifeli gelinnnnn çaydan mi gectiiinnnn
Güncellemeler
8 ay
Hahahsh bak @kemoderlerr
Dershane hocasının tek kişiye bakarak ders anlatması normal mi?
Cevapla