Makyaj kursu hocamın samimiyetsiz ve ilgisiz olması normal mi, yoksa ben mi abartıyorum?

Ben daha önce makyaj kursu için ders almıştım bir kadından onun salonu vardı ve bana yakın diye tercih etmişim bu kadını geçenlerde ablamın bir işi vardı güzellik salonunda banada ısrar ettti onunla gitmem için bende istemeyerek gittim zaten o gün rahatsızdım o kadında beni görünce falan sarıldı ama nedense ben pek samimi davranamadım daha fazla çekingen davrandım o kadını görünce ne biliyim hiç kanım ısınamadı nedense hocam ama zengin kendini beğenmiş biri gibi geliyor gözüme samimiyetine inanmıyorum kaç kere derslere gittim fakat bir kere bile evinde veya salonunda birsey alır mıydın demedi bir ikramda bulunmadı bana böyle şeyler biraz şey geliyor sonra ben ona hediye bile almıştım hocam dedim içimden geldi güzel anlamı bir onun resmi olan bir çizim yaptırdım tablo gibi fakat o bana ne bir destek olarak makyaj ürünü bile vermedi genelde bazı yerlerde öyle yapıyorlar özle ders alınca ilgi yani sıfır bende onun yapmacık samimiyetinden dolayı sevmiyorum pek :( verdiği sertifika bile her yerde geçmiyor üstelik

Makyaj kursu hocamın samimiyetsiz ve ilgisiz olması normal mi, yoksa ben mi abartıyorum?
Cevapla