Yeni nesil çalışmayı mı sevmiyor yoksa "emek-karşılık" dengesi mi bozuldu?

Kimse kusura bakmasın ama artık kimse asgari ücret ya da biraz üzerine ömür çürütmek istemiyor. "Çalışmıyorlar" denilen gençler aslında sömürülmek mi istemiyor? Yoksa biz mi tembelleştik? Sizce insanlar neden artık iş hayatına bu kadar mesafeli?

Yeni nesil çalışmayı mı sevmiyor yoksa "emek-karşılık" dengesi mi bozuldu?
Cevapla