İş yerinde torpilli damgası yiyip dışlanıyorsam bu mobbingle nasıl başa çıkabilirim?

sahadan çıktım ofise geçtim içerdeyim diye herkes tavırlı bu çocuk torpili var kimse dokunamaz biz niye sahadayız ne özelliği var haksızlık diye dedikodular kulağıma geliyor hep. Devamlı herkes beni konuşuyor hep selam derim ses yok aralarına almıyorlar beni sizce ne yapayım

İş yerinde torpilli damgası yiyip dışlanıyorsam bu mobbingle nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla