Neden böyle çözemiyorum artık kendime sorun aramaya başladım?

Lise son sınıfım okulumuzda rekabet var özellikle sayısal sınıfları arasında ben de sayısalcıyım ve okul birinciligim var neyse denemelerim veya sınavlarım iyi geldikçe arkadaşlarımı teker teker kaybettim yalnızım. Kendimi tek vasfı ders çalışmak olan inek gibi hissediyorum neyse sınıfta da sürekli ses yapıyorlar e ben de ders çalışmak istiyorum zamanım boşa gitmesin diye sessiz olur musunuz dediğimde bana bileniyorlar, ders dinliyoruz arkamda konuşuyorlar ki ders sayısal bir ders onları dinlemekten derse odaklanamıyorum uyarıyorum bu sefer onlar da bileniyor anlayacağınız kimse kalmadı öğretmenlerim destek olmaya sohbet etmeye çalışıyorlar ama onlara da çok anlatmak istemiyorum utanıyorum acımadı ki ayağına yatıyorum egolu takılıyorum ama içimden geçenler kesinlikle öyle değil bana bir yol gösterir misiniz sıkıldım artık hem yks stresi hem arkadaş
Neden böyle çözemiyorum artık kendime sorun aramaya başladım?
Cevapla