İş yerindeki iki kız beni ofisin dinlenme kafeteryasına çağırmıyorlar ve soğuk davranıyorlar. Ne yapabilirim bunlara karşı?

Bana karşı kıllar bence. Pek konuşmuyorlar. Yaptığım kötü de bir şey yok. Bunlara karşı nasıl davranmalıyım?

(ofis baya kalabalık ama bizim olduğumuz ekip 10-14 kişilik)

İş yerindeki iki kız beni ofisin dinlenme kafeteryasına çağırmıyorlar ve soğuk davranıyorlar. Ne yapabilirim bunlara karşı?
Cevapla