hemen dip odamdaki çalışma arkadaşlarım kahve içerler gel sende iç diye seslenmezler bir etkinlik olur çağırmazlar bugün börek günü yapmışlar benim daire başkanımla böreği gözümün önünde geçirdiler yan odaya kapandı hepsi beni çağırmadılar ya da bir gün önceden kahvaltıyı iş yerinde börek ile yapacağız sende katıl falan diyen olmadı dışlanıyorum iş yerinde empatide yapıyorum sebebi de yok aslında böyle davranmalarının neden öyle olduğunu çözemiyorum üzülüyorum çok ne yapmalıyım?
İş arkadaşlarım beni dışlıyorlar aralarına almıyorlar ne yapmalıyım?
Muhtemelen onlar gibi yalaka ya da showmen değilsin. Sakın umursama onlar yokmuş gibi davran neden üzüleceksin? Onlar da kim oluyor? Genellikle iş hayatında bir grup karaktersiz bir araya gelince böyle gruplaşırlar.
5
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
aslında çok haklısın yalaka değilim içimden geldiği gibi davranıyorum neysem oyum