Eski sevgilim özelimizi iş arkadaşımıza anlatıp göstermiş, şimdi ne yapmalıyım?

Kendisinden nefret ediyorum. O uzağa gitti biz de burada yüz yüze bakıyoruz iş arkadaşımızla. Yerin dibine girmek istiyorum. Geçen hafta yazdı cevap vermedim (3 ay sonra). Şimdi benim ona hakaret etmemem için bir sebep söyler misiniz? Susmak mı iyi yoksa ortalığı yıkayım mı? Çok kötüyüm. Aklın nerdeydi diyeceksiniz o işler öyle olmuyor işte

Eski sevgilim özelimizi iş arkadaşımıza anlatıp göstermiş, şimdi ne yapmalıyım?
Cevapla