Ablam önce polislik mülakatından sonra yanıma gel dedi, şimdi niye geliyorsun diyor, sizce haksız olan kim?

Arkadaşlar merhabalar ben annemle babamla birlikte yaşıyorum babam beni artık evde görmek istemiyor verdiği parayı yüzüme vuruyor halbuki ben dışarı çıkan hergün kafeye giden birisi bile değilim en son 18 aralıkta kafeye gitmiştim arabasını veriyor onu bile yüzüme vuruyor 3 gün önce baya bir kavga ettik çok ağlamıştım başka şehirde tek yaşıyan bekar bir ablam var bana dediki polislik mülakatın bittikten sonra yanıma gel çünkü benim arkadaşım yok 28 yaşındayım herkesi hayatımdan sildim evde sıkıldığımı ve babam beni istemediği için yanıma gel dedi aradan 4 gün geçti daha yeni ablama dedim ki polislik mülakatı bittikten sonra yanına gelip KPSS ye hazırlanacam dedim ne gereği var gelmene dedi sizce bir ablama sırf rahatlığı bozulacak diye kardeşini kabul etmemezlik yapabilir mi birde kendisi demişti gel yanıma diye şimdide ne gereği var dedi

Ablam önce polislik mülakatından sonra yanıma gel dedi, şimdi niye geliyorsun diyor, sizce haksız olan kim?
Cevapla