Performans zammı yapmayan genel müdür ve İK yüzünden kendimi değersiz hissediyorum, bu haksızlığa karşı ne yapmalıyım?

1 yıldır canımı dişime takıp çalıştım, görev tanımım dışında asgariden 7 bin tl üstü maaşa 3 kuruşa hemde, müdürün yeğeni bana ek 2 görev verdi onları bile yaptım seri şekilde, kolay bir iş de değil aralıksız çalışıyorum. İK bana işe girerken işin kolay demişti ve performans zammı yapıyoruz dedi ikramiyeler dışında, bordroya bir baktım kıytırık 27 lik bir zam oranı görünüyor oda toplasanız 37 bin maaş ediyor. Bana yalan söylediler, şirket de çoğu kişiye vermemişler, sadece yalamalara vermişler performans, ben işim olmadığı halde 2 kişinin işini yapıyorum, bu bana hakaret, yapamam da diyemezdim işe ihtiyacım vardı girerken ama şimdi bu haksızlığa karşı ne yapmalıyım. :( Neden böyle oluyor anlamıyorum, büyük ve iyi şirketlerde güzel maaşlara çalışan insanlardan neyim eksik, ilan da yok ki nasıl giriyorlar ilan olmadan o işlere. Birçok alanda deneyimim var ama yıllardır 35 yaşımda rezil işletmelerin haksızlıkları ile karşılaştım. Çalıştığım şirket de kurumsal sözde. Dokunsalar ağlayacağım.

Güncellemeler
4 ay
Arkadaşlar bu arada şirket de müdürler ve yönetici yalamaların çoğunun altında şirket arabası var ve sağlam paralar alıyorlar doğru düzgün iş yapmayan insanlar.
Performans zammı yapmayan genel müdür ve İK yüzünden kendimi değersiz hissediyorum, bu haksızlığa karşı ne yapmalıyım?
Cevapla