DGS ortalamasını yükseltmek için İnkılap mı Edebiyat mı tekrar almak daha mantıklı?

Ön lisans Çocuk Gelişimi okuyorum. Geçen dönem staja gittim bu dönem okula gidiyorum. Bu sene mezun oluyorum. Ortalama Dgs için önemli. Zorunlu almam gereken dersler var onları seçeceğim zaten bu dönem bir de İngilizce var online olarak vize online ama final yüz yüze. Geçen dönem İnkılapla Edebiyat vardı geçtim ama hiç çalışmadım finallerine Edebiyatın finalinden 68 aldım İnkılapın finalinden 60 aldım İnkılapın da bir tane ara sınavına girmeyi unutmuştum diğerlerin girdim. İnkılapın da ödevinden 75 almıştım. Şimdi bir tanesini seçip ortalamayı yükseltmek istiyorum ikisi seçsem yük olur çok. Ya da hiç seçmeyip başıma iş almasam mı hazır geçmişken? Edebiyat dersim daha iyidir bu arada ama İnkılap daha düşük diye almayı düşünüyorum ama Edebiyatım daha iyi normalde ama Edebiyat hocası da online ara sınavları çöm saçma soruyordu çok kararsız kaldım

DGS ortalamasını yükseltmek için İnkılap mı Edebiyat mı tekrar almak daha mantıklı?
Cevapla