2 Yıllık Önlisans okurken; dgs ye mi çalışmalı yoksa kpssye çalışmak mı daha mantıklı?

2 yıllık bittikten sonra; dgsye çalışsam, bildiğin Türkiye derecesi yapmam lazım ki, üniversitenin açtığı 1- 3 ya da 5 kişilik kontenjana sığabileyim.
Hadi sıkı çalıştım neredeyse fulledim ve üniye girdim.
Beni 1. Sınıftan mı 2. Sınıftan mı başlatırlar bilemiyorum.
2. Seçenek şu; Önlisans okurken, kpssye çok sıkı hazırlanırım. Yine çok yüksek yapmalıyım ki ancak atanabileyim.
Meçhuliyetler çerçevesinde senaryolar çizerek, sizlere soruyorum arkadaşlar... devam.. 🙃
kpssden atandıktan sonra çalışarak sonraki sene için dgsye mi hazırlanıp, çalışırken bir yandan sınava hazırlanmak.
Kazanınca da hem çalışıp, hem okumak?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bölümüm; Çocuk Gelişimi
2 Yıllık Önlisans okurken; dgs ye mi çalışmalı yoksa kpssye çalışmak mı daha mantıklı?
Cevapla