2 yıllık bittikten sonra; dgsye çalışsam, bildiğin Türkiye derecesi yapmam lazım ki, üniversitenin açtığı 1- 3 ya da 5 kişilik kontenjana sığabileyim.
Hadi sıkı çalıştım neredeyse fulledim ve üniye girdim.
Beni 1. Sınıftan mı 2. Sınıftan mı başlatırlar bilemiyorum.
2. Seçenek şu; Önlisans okurken, kpssye çok sıkı hazırlanırım. Yine çok yüksek yapmalıyım ki ancak atanabileyim.
Meçhuliyetler çerçevesinde senaryolar çizerek, sizlere soruyorum arkadaşlar... devam.. 🙃
kpssden atandıktan sonra çalışarak sonraki sene için dgsye mi hazırlanıp, çalışırken bir yandan sınava hazırlanmak.
Kazanınca da hem çalışıp, hem okumak?
Hadi sıkı çalıştım neredeyse fulledim ve üniye girdim.
Beni 1. Sınıftan mı 2. Sınıftan mı başlatırlar bilemiyorum.
2. Seçenek şu; Önlisans okurken, kpssye çok sıkı hazırlanırım. Yine çok yüksek yapmalıyım ki ancak atanabileyim.
Meçhuliyetler çerçevesinde senaryolar çizerek, sizlere soruyorum arkadaşlar... devam.. 🙃
kpssden atandıktan sonra çalışarak sonraki sene için dgsye mi hazırlanıp, çalışırken bir yandan sınava hazırlanmak.
Kazanınca da hem çalışıp, hem okumak?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bölümüm; Çocuk Gelişimi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer