Önlisans KPSS için çalışmak mı yoksa DGS için çalışmak mı daha doğru olur?

  • Yaşlı bakım 2 yıllık bölüm okuyorum. Sizce bu bölüm için kpss ye çalışmalıyım yoksa DGS ye mi çalışmam gerekiyor.
KPSS'ye çalış nolcak denersin şansını
KPSS yi boş ver DGS daha mantıklı!!
Amannn daha mezun olmamışsın daha sonra çalışırsın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Önlisans KPSS için çalışmak mı yoksa DGS için çalışmak mı daha doğru olur?
Cevapla