Yks sınavına çok az kaldı ben hala ders çalışmaya başlamadım matamtiğim çok kötü bölme bill bilmiyorum o kadar kötüyüm hedef diş?

6 şubatta başvurular başlıyor hala kitabın ağzını açmadım ne yapmalıyım matmetik geomtir problem sorusu bille çözmiyorum sınava girsem boşa mı lütfen mantıklı bir şey diyin bana hedefim diş hekimlişi olmak

Güncellemeler
4 ay
Yaa bu sene zaten diş gelemz onu biliyorum aöa şu an ne yapmalıyım sınava girsem mi girmesem mi kafam çok karışık yazında 3 ay bir. işte çalışıcam ama diş hekimini de çok istiyorum ne yapmalıyım bana tavsiyelerde bulunun
Güncellemeler
4 ay
Güncel
Yks sınavına çok az kaldı ben hala ders çalışmaya başlamadım matamtiğim çok kötü bölme bill bilmiyorum o kadar kötüyüm hedef diş?
Cevapla