Dişlerime pek iyi bakmadım şimdiye kadar, bundan sonra baksam bir şey kaybetmiş olur muyum?

yaşım 21. iğrenç falan diyeceksiniz biliyorum ama dişlerimi çok nadir fırçalamışımdır, sağlamlığına falan güvenip, ve buna rağmen çürüklerim de nadir olmuştur, fırçalamama rağmen ağız kokum olmadı hiç ama son zamanlarda sol alt dişim ağrımaya başladı sert bir şey yerken sızlıyor, bu günden sonra diş bakımına başlasam çok mu geç kalmış olurum?
Dişlerime pek iyi bakmadım şimdiye kadar, bundan sonra baksam bir şey kaybetmiş olur muyum?
Cevapla