Belediyede taseron isciyim, gece vardiyasinda servis ve yol ucreti haklarim neler?

Taşeron işçi olarak bir belediyede çalışıyorum. Vardiyalı sistem bağlı olarak çalışıyoruz. 16.00-00.00 vardiyasinda mola hakkımızı kullandırmıyorlar. Gece 23.30 dan sonra toplu taşıma da bulunmuyor. Benim bildiğim servis sağlanmasa bile ikametgaha en yakın merkezden alıp yine buraya bırakmak durumunda. Aracım olmadığı için zorluk yaşıyorum bu konuda ne yapabilirim? Bilgisi olan varsa rica etsem yardımcı olabilir misiniz?

Belediyede taseron isciyim, gece vardiyasinda servis ve yol ucreti haklarim neler?
Cevapla