Okul yok iş yok evdeyim sürekli hayatım bomboş herkes otur evde koca bekle gibisinden laf sokuyor ne yapayım ben :( çok mutsuzum?

Çalışmak istemiyorum arkadaşlar çünkü ortam iğrenç ve çok saf biriyim beni ezerler bir de sağlık açısından problemlerim var astım hastasıyım ve bünyem çok zayıf okumayı çok istiyordum ama maddi manevi arkamda duracak kimsem yoktu ailem sürekli çalış ya da evlen diye baskı kurdu üzerimde şimdi evdeyim ve kendimi çok boş insan gibi hissediyorum:( babamdan para almak zoruma gidiyor

Okul yok iş yok evdeyim sürekli hayatım bomboş herkes otur evde koca bekle gibisinden laf sokuyor ne yapayım ben :( çok mutsuzum?
Cevapla