12 sınıfım ve ders calısma istegim hala yok ne yapabilirim?

Kücükken de hep rahat biriydim ailem sayesinde rahata alıskın biriyim maalesef ortaokuldan beri hep özelde okudugum icin onunda rahatlıgı da var ve Şu an 12 sınıfım stresliyim hem konular fazla hem calısma istegim yok sadece dil öğrenmeye ilgim var havacılık yönetimi düşünüyorum üni olarakta istinye medipol gibi düsünüyorum ne yapabilirim sizce?
12 sınıfım ve ders calısma istegim hala yok ne yapabilirim?
Cevapla