12. sınıfım ve çok bunaldım ne yapmalıyım ders çalışamıyorum?

12. sınıfım bu yaşanılanlardan sonra canım bir türlü ders çalışmak istemiyor.
Yeniden çalışmayı deniyorum ama acayip bunalıyorum. Hani bunaldım dışarıya çıkayımda diyemiyorum
bide dersahane hocaları ders çalışmadığımız için fırça kayıyor acaba kaç tane öğrenci yks senesinde böyle birşey yaşadı. Kimse düşünmüyor.

Ne yapmalıyım?
12. sınıfım ve çok bunaldım ne yapmalıyım ders çalışamıyorum?
Cevapla