Yeni bir işe girdim bana çok utangacsın diyip duruyorlar?

Daha 3. Günüm ne bekliyorlar benden hani aceleleri ne utangaç değilim de daha insanları gözlemliyorum ve herşeye karışmak ta istemiyorum işte çalışanlar bir şey konuşuyor ben çok iyi tanımadığım icin karışmıyorum hani karakterini bilmeden yorum yapmak istemiyorum ve soğuk bulduğum çalışanlar de var ve hep başlarda utangacım normal mi bu kuaförde çalışıyorum yavaş yavaş acılan biriyim ve tanıdıkça utangaç ne alaka ya
Yeni bir işe girdim bana çok utangacsın diyip duruyorlar?
Cevapla