Bu ülkede yalnızca aileniz zenginse başarılı olabilirsiniz?

Hukuk mezunuyum. Ankara üniversitesi hukuk fakültesine dereceyle girdim. Hukuk zaten zor bir bölümken Ankara hukuk çok daha zor nitelikli hukukçular yetiştirmek için. 5 seneye uzatarak zar zor yiprana yiprana koca koca 100lerce hukuk kitabı bitirip neredeyse tüm maddeleri ezberleyerek bitirdim üniversiteyi. Ardından hmgs sınavı vardı sadece %23 lük hukuk mezunları barajı geçebildi o kadar zor bir sınav. 1 senemide ona harcadım kazanbilmek için. Ardından 1 sene staj yaptım. İşsizim. İşsiz bir avukatım. Başarılı bir avukatım fakat para kazanamıyorum kimse dosya vermiyor çok çok fazla avukat olduğu için. Anca aylık 20 30 bin lira gelirle çalisabiliyorum. İnanın dışarıdan dinleyince söylemesi kolay oluyor ama çok zor ve stresli bir süreç geçirdim. Çok çaresizim. Başarı için elimden gelenin en fazlasını zorladım yinede olmadı. Ya eşiniz ya aileniz zengin olacak başarinın başka çaresi yok. Siz ne düşünüyorsunuz
Bu ülkede yalnızca aileniz zenginse başarılı olabilirsiniz?
Cevapla