Bence ülkede sadece orta gelirli ve zengin aileler olmalı?

Birkaç tane de fakir olsun ama çoğu gitsin bu ülkeye işçi de lazım sonuçta. Azcık ülke şahlanısın gidişinlerde sizce
Güncellemeler
3 ay
Gitsinlerde*
Bence ülkede sadece orta gelirli ve zengin aileler olmalı?
Cevapla