Çok üzülüyorum lise sona kadar ders notlarım 90 95 ti. Lise sonda bir sevgili yaptım ondan sonra hayatım kaydı?

Aklınıza pis şeyler getirmeyin. 2 yıllık bir bölüme yerleştim arkadaşlarım mühendislik, tıp en kötü öğretmenlik kazandı. Çok ağlıyorum hayatımın içine ettim resmen geleceğimi yok ettim. Yaş 22 be yapılabilir bu saatten sonra, ağlamaktan başka çarem yok mu
Çok üzülüyorum lise sona kadar ders notlarım 90 95 ti. Lise sonda bir sevgili yaptım ondan sonra hayatım kaydı?
Cevapla