Liseyi bitireli 4 yıl oldu. Lisedeki arkadaşlarımdan tamamen koptum?

Yakın arkadaşımla lisede tanıştık. Sınıfımızdan nefret ederdi çünkü çok kişi onu sevmezdi. Nasıl olduysa arkadaşlık kurduk sonra onu bırakmam mümkün olmadı ( ne kadar sert tartışma yaratmaya çalışsam da) beni sınıf arkadaşlarımdan çekmeye başladı liseden sonra bazılarıyla tek tük konuşsam da zamanla iletişimim iyice koptu. Bilirsiniz geleneksel iftar yemekleri düzenlenir bizim sınıf da her yıl düzenler sadece 2012 dekine katılmışlığım var çünkü orda Restaurant'ı ben ayarlamıştım. Yakın arkadaşım onlarla yüz yüze gelmek istemediği için gitmiyor beni de alıkoyuyordu. Ama her sene çağırırlardı. 1 ay öncesine kadar bazılarıyla yine mesajlaşıyordum. Anasayfamda dolaşırken bizim sınıfın meşhur geleneksel iftar yemeği resmiyle karşılaştım. Çağrılmamıştım yaa. Şok oldum ve çok zoruma gitti. Evet yine katılmazdım ama bilmiyorum ya kötü hissettim dışlanmış gibi halbuki kendi kendimi dışladım. Toplasam 5 arkadaşım anca var. O kız hep beni çekti yaa. Onunla arkadaşlığımı kesmeye çalışıyorum ama olmuyor olmuyor. Bak işte şimdi yine mesaj attı. Napıcam ben yaa
Liseyi bitireli 4 yıl oldu. Lisedeki arkadaşlarımdan tamamen koptum?
Cevapla