İş yerinde en sinir olduğunuz saygısız hareket ne, sizin kırmızı çizginiz ne 😒?

Ben isime karisilmasini hic sevmem , benim uzerimdeki bir sorumluluga bilgisi olmadigi halde yorum yapani da fena terslerim.

Ben bir soru sorarsam, fikir alip danismak istersem bana fikir verin. Kiz benle ayni birimde degil ben işe alımcıyım, o özlük tarafinda. Benim gorusme yapip olumsuz dondugum birini sirf arkadasi diye aylardir tekrar tekrar sorup duruyor , bence alin bilmem ne.

Ya pardon da sana sordum mu ben? Yani kime neden olumsuz dondugumu sana neden soyleyeyim? Zerre saygi yok ya

İş yerinde en sinir olduğunuz saygısız hareket ne, sizin kırmızı çizginiz ne 😒?
Cevapla