Çağrı merkezinden istifa edip KPSS’ye odaklanmak mantıklı mı, ne yapmalıyım?

Nişanlıyım borcum azaldı bir ay daha çalışsam bitiyor borcum. KPSS çalışmak istiyorum işten çıkıp. Bıktım çağrı merkezinden artık. Akşama kadar kafam patlıyor 1 buçuk yıldır çalışıyorum. Ne düşünüyorsunuz bu konuda. Çok yoruldum artık akşama kadar her saniye konuşmaktan. Hiç durmuyorum sürekli çağrı düşüyor.

Çağrı merkezinden istifa edip KPSS’ye odaklanmak mantıklı mı, ne yapmalıyım?
Cevapla