Maliye 4. sınıfım, KPSS mi yüksek lisans mı, İzmir’de kalmak için ne yapmalıyım?

Öncelikle biraz uzun yazacağım kusura bakmayın 5 dakikanızı ayırıp yardımcı olabilirseniz sevinirim. Ben Maliye 4. Sınıfım aynı zamanda aöf 2 yıllık bölüm de okuyorum. Okul bitince direkt iş bulup İzmir'de kalmak istiyorum ama yeni başlayanlara verdikleri maaşlar ortada. Bu yıl kpssye gireceğim ama lisans kpss girince önlisansa girme hakkım gidiyor. Başka bir plan olarak yüksek lisans yapmak istiyordum ama şu an alttan aldığım bir ders var okulu uzatsam mı diye düşünmüyor değilim ama o zaman yaz tatilinde evde olacağım. Okul bitince eve dönmek istemiyorum şu an konuştuğum birisi var ve evde konuşamayacağız en büyük nedenlerinden birisi de bu keşke burada kalıp kendi paramı kazanabilsem. Siz olsaydınız ne yapardınız abilerim ablalarım olarak tavsiyelerinizi bekliyorum biraz uzun oldu ama tam anlatmak istedim

Maliye 4. sınıfım, KPSS mi yüksek lisans mı, İzmir’de kalmak için ne yapmalıyım?
Cevapla