Maliye okumalı mıyım yoksa bir sene daha hazırlanıp Türkçe öğretmenliği mi okumalıyım?

Amerhaba arkadaslar bu yıl uludağ üni. maliye birinci sınıf öğrencisiyim ama derslere falan girdim konular falan hiç yapabileceğim benlik değil zaten bölüm bitince ne iş yapacagım oda ayrı bir dert oldu.. Bir yandan da acaba hem okuyup hemde ygs ye bir defa daha mı hazırlansam diyorum. Arkadaşlar lütfen bir fikir verin Maliye iyi bir bölüm mü iibf de iş imkanı iyiymiş.. :(
Güncellemeler
+1 yıl
Türkçe öğretmenliğini son bir kaç aydır çok istiyorum
Maliye okumalı mıyım yoksa bir sene daha hazırlanıp Türkçe öğretmenliği mi okumalıyım?
Cevapla