Kurumsal firmada ilk iş günü İK’ya mı gitmeli yoksa direkt departmana mı geçmeli?

Yarın ilk defa bir kurumsal bir firmada işe başlayacağım. İlk defa İnsan Kaynakları olan bir yerde çalışacağım. Şimdi ofisi hiç bilmiyorum. İlk içeri girdiğimde. Herhangi birine İnsan Kaynaklarının odasını öğrenip onun odasına gitmeyi düşünüyorum ama ya eğer sabah gittiğimde İK daha gelmemiş olursa ne yapacağım? Ya da ilk muhasebe müdürüyle çalışacağım onun yanına mı gitsem? Ya da şey yapayım sabah insan kaynaklarının odasını öğrenip onun odasına gideyim o gelmemiş ise muhasebe müdürünün odasını öğrenip onun odasına gideyim o da artık gelmemişse ne yaparım bilmiyorum. Ay çok heyecanlıyım

Kurumsal firmada ilk iş günü İK’ya mı gitmeli yoksa direkt departmana mı geçmeli?
Cevapla