İşletme yönetimi okunur mu, daha sonra muhsebe bölümüne yatay geçiş yapsam olur mu?

Yapabilir miyim
İşletme yönetimi okunur mu, daha sonra muhsebe bölümüne yatay geçiş yapsam olur mu?
Cevapla