Bizim ülkemizde neden kadın çalışmaz ev hanımlığı yapar?

Ya şimdi küçümsemek kötü konuşma istemiyorum ama niye bir kadın ezik gibi erkeğin parasına bakar? 50 tl için kocasına yalvaran kadınlar var xdkxnjnqxb
Hadi anladım çalısma hayatı zor geliyor bari part-time çalış ama gelirin olsun? sahiden bizim ülkemizde özellikle yozgat, konya, kayseri gibi illerde kadınlar iş hayatında aktif değil yani hepsi için demiyorum ama bakılınca gözüken bu
Bir "insan" hiç mi kendini geliştiremez? ne spor ile nede sanat ile ilgilendikleri var nede kendilerine bir şey kattıkları
tabiki %100 lük kısıma hitap etmiyorum ama dışarıda cahil insan görmeye tahammülüm zayıf.
Özelliklede tesettürlü bazı kesim "hepsi demiyorum" çalışmaya kendini geliştirmeye aşırı karşı, gericiliği cehaleti hayat felsefesi edinmiş halde.
Türkiye 2. afganistan'dır diyen bi profesör vardı onu haklı buluyorum maalesef ki bu ülke böyle gittikçe hiçbir zaman gelişemiyecek dahada geriye gitmeye mahkum olacak..
Bizim ülkemizde neden kadın çalışmaz ev hanımlığı yapar?
Cevapla