annem sosyal yardımlasmada çalıştı 3 sene ama iş çıkışı verdiler bu yıl. babamda tesısatcı ama kışın işi olmuyor yazın da tek tük. Sıvasın bir ilçesinde yaşıyoruz malum iş yok. kışında hiç ama hiç yok. Ben 10 ay IUP'da çalıştım işim de bitti benim. Nereye başvuru yapsam arayacagız diyorlar aramıyorlar. Ben geri arayınca eleman aldık diyorlar. 10 bın civarı borcum var bu ayın 12 sın de zaten son maaşımı alacağım 6bın civarı o da. ailemin 30 a yakın borcu var. gecım derdımız de var. yanı merde nasıl iş bulabilirim acaba bilmiyorum.
abim alanyada çalışıyor otelde ama otel kapandı malum, şu an orada otellerin ya da baska yerlerin tesısatcılıgını yapiyor bır şekilde kazanıyor ama onun da borcu bizden çok. Abımın yanında ıs bulsam diyeceğim sızce mantıklı mı bilmiyorum. Alanyada ıs varmıdır acaba bu aralar. ya da ortamlar nasıldır bilmiyorum abımle henüz görüşmedim bu konuda. Annem alanya'ya taşinmak istemiyor ben Sivas'tan baska nırbyerde yasamam diye inat ediyor. Aa burada yazın bile iş olmuyor ne babama ne bana. Babam seneler önce abımın yanına hıttı alanya'ya orada güzel kazandı ama annem ben gelmem burada 2 kızla da tek başıma yapamma diye yine inat etti.
bende 22 yaşındayım benı ne sehır Merkezi'ne çalışmaya gönderiyor ne de okumaya göndermedi.
ne yapacağım hıc bilmiyorum yani
Bilgisi olan yardımcı olabilir mı acaba
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer