Sosyal medya baskısı yüzünden sayısal seçmeli miyim?

Şuanda güzel bir lisede okuyorum her sene tıp, İTÜ, dişçilik, Marmara üniversitesi, İstanbul üniversitesi gibi ünilere/bölümlere bir sürü öğrenci gönderiyor. Fen lisesi mufredatina gore dersler. Benim istediğim meslek eşit ağırlıkta. Eşit ağırlık seçmek istiyorum ancak sosyal medya da o kadar çok sayısalci görüyorum ve o kadar çok kucumsuyorlar ki eşit ağırlığı hevesim kaçıyor. Evet edebiyat falan herkes yapabiliyor ama istediğim bölüm orada. Sizce sayısal mi yoksa ea mi seçmeliyim. EA kendi isteğim sayısal ise sosyal medya yüzünden.
Sosyal medya baskısı yüzünden sayısal seçmeli miyim?
Cevapla