Sosyal Medyanın Tüm İlişki Dinamiklerini Bitirdiğini Düşünüyorum Haksız Mıyım?

Kadınların önüne o kadar sonsuz seçenek sunuluyor ki kadınlar düzgün erkeklere şans bile veremiyor. Nerede parası olup karakteri leş insan varsa hipergami yüzünden pişman olacakları şeyler yapıyorlar.

Evlenme zamanı gelince de hiçbir erkek almak istemiyor ağır hasarlı olanları.

Haksız mıyım?
Sosyal Medyanın Tüm İlişki Dinamiklerini Bitirdiğini Düşünüyorum Haksız Mıyım?
Cevapla