2 yıllık okuyorum ama hiç beğenmiyorum ailem de bu yaştan sonra okuma atan diyor (21 yaşındayım) naptın KPSS mi çalışayım?

Ne mantıklı doğru mu söylüyorlar? İyi bir liseden mezun oldum bu arada öğretmenlik kazanacak kapasitem var ama ailem atan artık okuma diyor
2 yıllık okuyorum ama hiç beğenmiyorum ailem de bu yaştan sonra okuma atan diyor (21 yaşındayım) naptın KPSS mi çalışayım?
Cevapla