Okumak zor geliyor, okulu bırakayım mı?

Ben 21 yaşındayım, fen lisesi mezunuyum. Bu yıl tekrardan üni sınavına hazırlanıyorum ama ders çalışmak ölüm gibi geliyor. Ben de bir işe girip birikim yapmayı ve bir iş kurmayı düşünüyorum. Okusam bile 25-26 yaşında mezun olacağım. O zamana kadar çalışsam iyi bir birikimim olur. Bir iş kurar kendi işimi yaparım diye düşünüyorum. Yorumlarınız benim için önemli.
Okumak zor geliyor, okulu bırakayım mı?
Cevapla