Kızlar 33 yaşındayım, 3 kızım var. 9, 4, ve 1 yaşında.
Dışardan liseyi okumak istiyorum zor mu yapabilir miyim okurken derslerim zayıftı.
Kızlar 33 yaşındayım, 3 kızım var. 9, 4, ve 1 yaşında.
Dışardan liseyi okumak istiyorum zor mu yapabilir miyim okurken derslerim zayıftı.
Bence istedikten sonra her şeyi yaparsın. Yeter ki gerçekten iste. gün içerisinde çocuklarınla ilgilenir akşam onları uyutup kocanla biraz zaman geçirip ders çalışabilirsin
Cevap
15Cevap
Okursun hatta ustune memur olarak atanırsın benim de okulda zayifti simdi kpssye basladim daha iyi anladigimi farkettim bir suru hoca var youtube da eskisi gibi degil ogrenmek isteyene imkan bol
Zor değil. Eşimde dılarıdan okudu liseyi bitirdi iki çocuğumuz var. Ve bu yıl da üniversiteye girdi okumaya devam ediyor. Üstüne ingilizce kursu vebsosyal aktiviteleri de var spora gitmek gibi fitnes filan
3 Çocuk ve sorumluluk fazla ve vaktin az. Ama bir anne olarak üstesinden gelebileceğinden hiç şüphem yok. Sadece biraz zaman yaratmaya bak, olana kadar da devamm... 👊💪
Ablacım hem liseyi hem üniyi dışarıdan bitirdim. Öyle kendini sınıflandırma ama liseyi bitirmen birşeyi değiştireceğini sanmıyorum ama okumak istiyorsan tabi ki olur
yaparsın kesinlikle hiç korkma basit zaten yetişirsin.
Herkes okuyor valla. Ama çoğu pek bir şey anlamadan okuyor. Bir şekilde biter.
Ben bekar birisiyim. Açıktan uni okuyorum. Bin pişmanım. Zor oluyor. Örgün daha kolay
Kolay az aklında kalan bilgiler varsa. Çalışırım dersen daha kolay olur.
Dışarıdan girilen sınavlar kolay yaparsın bence günde bir saatini ayirsan yeter
Okumanin yasi yok bende univ okuyorum 😉
Oku a calisman lazim
Okursunuz AÖL kaydolun
Çokta güzel yapılır zor değil o kadar
Kolay yengem 38 yasında okudu krediyi toplayip bittiriyorsun okadar
Yooo değil okumak istiyorsan oku
33 yaşında doktora bitiyorlar kenk
Bence kolay hele pantemiden sonra daha kolay oldu
Çekinme yaparsın.
okursun
Hayır kolay
Lise okumadın mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?