Arkadaslar lojistik kazandım 2 yıllık herkes okuma diyor gitme diyor sizce okumalimiyim?

Arkadaşlar herkes 2 yıllık okuma hiçbir işe yaramaz flan diyor sizce ne yapmalıyım ya

Arkadaslar lojistik kazandım 2 yıllık herkes okuma diyor gitme diyor sizce okumalimiyim?
Cevapla