Arkadaşlar ben şu an lise 2 ye gidiyorum derslerim nasıl diye sorarsanız gayet iyi ama artık bıktım sınavlardan gerek yok çünkü okumaya ben mobilyacı marangoz olmak istiyorum meslek lisesinde okumuyorum okulum Anadolu lisesi ve en iyiler var sınıfta yani kötü bir okul da değil bölgedeki en iyi 2. lise ama ben okumak istemiyorum okulu bırakmak istiyorum ama bir yandanda korkuyorum ya bırakırsam bana lise okumadı diye iş vermezler diye korkuyorum ya da ilerde ehliyet alamam diye korkuyorum ya ilerde sadece lise mezunu olan kişiler ehliyet alabilirse 3 yıl kaldı18 yaşına girmeme 2005 liyim saçma geliyor olabilir ama bunlardan korkuyorum ya da ilerde marangoz mobilya sektöründe iş kalmazsa işçiye gerek kalmazsa diye korkuyorum ailem okulu bırakırsam ne diyecek ondan da korkuyorum yani 2 yıl daha direnmek istemiyorum lise okumak istemiyorum
şimdi çalışmak istiyorum mobilya ve marangoz sektöründe daha önce çalıştım biliyorumda şu an bırakırsam nolur diye sorarsanız babamın yanında mobilya marangoz iş yeri var işler iyi olabilir ama ilerde ne olacağı belli değil işler kötüye de gidebilir bilemem o zaman napardım başkasının yanında çalışırdım sonra usta olunca kendi iş yerimi kurmayı düşünüyorum ya da babamın yanında devam ederim işler düzgün giderse çok zengin değiliz tabiki ama durumumuz ama batarsak beni gidişte işi bildiğim için ama lise okumadım diye işe almayan olurmu marangoz mobilya sektöründe ben seviyorum bu işi ve severek yapıyorum ama daha dayanamıyorum okula gitmeye evde boş boş ders çalışıp derslere giriyorum okula gitmiyoruz tabiki çünkü virüs var okullar kapalı çıldırıyorum evde kalmaya hiçbir işime yaramıyacak bilgileri ezberleyip duruyorum sadece hafta sonları işe gidiyorum o günlerde çok güzel geçiyor ve gün çok hızlı geçiyor gidipte saat tutmuyorum ve babam olduğu için çok kaytarma da yapmam çalışkanımdır tabiki iş yerinde hatta bazen bazı ustalardan daha hızlı yaparım bazı işleri tabiki sizin öneriniz 2 yıl daha sık dişini dersiniz bende öyle derdim sizin yerinizde olsam ama birde benim yerimde olsanız tabiki okumadan da büyük yerlere gelinebilir mesela nusret okumadı ama onun bir sebebi vardı durumları kötüydü bir kasabın yanında çalışmak zorunda kaldı ama benim okuma şansım da var ve durumumuz da iyi bir çok insana göre her gün karnımızı doyuracak kadar yemeğimiz var Benim babamda okumadı ama o da baba zoruyla okumadı durumları kötüydü diye okuyamadı yoksa babamda öğretmen olmak istiyormuş şimdi tabiki de işini severek yapıyor bende liseyi açıktan okuyup hemde işte çalışmak istiyorum sizce liseden böyle mezun olabilir miyim akşamları eve gelince ders çalışıp sınavlara girip geçebilirmiyim ya da şimdi okulu bırakıp iş hayatına mı gitmeliyim ve bunu birde babama nasıl anlatçam kim bilir bu düşünce geçen senede vardı aklımda ama babama söyleyemedim korktum tabi ki babam tamam der okumazsan benim yanımda çalışırsın der çok kızmaz sonuçta ben kendim bu mesleği yapmak istiyorum neyse yeter artık bu kadar yazmak sizce napim
şimdi çalışmak istiyorum mobilya ve marangoz sektöründe daha önce çalıştım biliyorumda şu an bırakırsam nolur diye sorarsanız babamın yanında mobilya marangoz iş yeri var işler iyi olabilir ama ilerde ne olacağı belli değil işler kötüye de gidebilir bilemem o zaman napardım başkasının yanında çalışırdım sonra usta olunca kendi iş yerimi kurmayı düşünüyorum ya da babamın yanında devam ederim işler düzgün giderse çok zengin değiliz tabiki ama durumumuz ama batarsak beni gidişte işi bildiğim için ama lise okumadım diye işe almayan olurmu marangoz mobilya sektöründe ben seviyorum bu işi ve severek yapıyorum ama daha dayanamıyorum okula gitmeye evde boş boş ders çalışıp derslere giriyorum okula gitmiyoruz tabiki çünkü virüs var okullar kapalı çıldırıyorum evde kalmaya hiçbir işime yaramıyacak bilgileri ezberleyip duruyorum sadece hafta sonları işe gidiyorum o günlerde çok güzel geçiyor ve gün çok hızlı geçiyor gidipte saat tutmuyorum ve babam olduğu için çok kaytarma da yapmam çalışkanımdır tabiki iş yerinde hatta bazen bazı ustalardan daha hızlı yaparım bazı işleri tabiki sizin öneriniz 2 yıl daha sık dişini dersiniz bende öyle derdim sizin yerinizde olsam ama birde benim yerimde olsanız tabiki okumadan da büyük yerlere gelinebilir mesela nusret okumadı ama onun bir sebebi vardı durumları kötüydü bir kasabın yanında çalışmak zorunda kaldı ama benim okuma şansım da var ve durumumuz da iyi bir çok insana göre her gün karnımızı doyuracak kadar yemeğimiz var Benim babamda okumadı ama o da baba zoruyla okumadı durumları kötüydü diye okuyamadı yoksa babamda öğretmen olmak istiyormuş şimdi tabiki de işini severek yapıyor bende liseyi açıktan okuyup hemde işte çalışmak istiyorum sizce liseden böyle mezun olabilir miyim akşamları eve gelince ders çalışıp sınavlara girip geçebilirmiyim ya da şimdi okulu bırakıp iş hayatına mı gitmeliyim ve bunu birde babama nasıl anlatçam kim bilir bu düşünce geçen senede vardı aklımda ama babama söyleyemedim korktum tabi ki babam tamam der okumazsan benim yanımda çalışırsın der çok kızmaz sonuçta ben kendim bu mesleği yapmak istiyorum neyse yeter artık bu kadar yazmak sizce napim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
Bence okulu bitakma oku DGS ye gir polislikte normal memurlukta avantajlı olursun bırakma okulunu
Yok be ben polisliğe gelemem yapanlara belal olsun tabiki ama benim sevdiğim iş mobilya marangoz ben bu işi yapmak istiyorum ama ilerde meslek ya da iş sıkıntısı çekermiyim sence sektör bitermi makineler işçilerin yani ustalarım yerine geçer diye korkuyorum biraz ha diyelim öyle olursa hayvancılık ve tarım sektörüne girerim onu da seviyorum her zaman birşeyler üretmek istemişimdir ve o ürettiğim ürünlerin birileri için faydalı olmasını isterim ya da birinin karnını doyurmasını yani polis memuru olmak istemem
liseyi bitirmelisin.