Yakın arkadaş ve patron tarafından ihanete uğradım, intikam mı unutmak mı etsem siz olsanız ne yapardınız?

Yeni girdiğim işyerinde (klinik) 2 kızız çok iyi arkadas dost olduk kız burada tek yaşıyor diye nekadar yardımcı oldum felan o sırada patronumdanbana ilgisivar ben asık oldım adama duygularımı kontrol edemiyorum kızda bi zaman sonra anladı inkar etsem de iyiliğimi düsünmeue calısıyor sürekli mehmetbey patron anlarsa işten atılırsın seni seviyorum kuzum yapma aklınınbaşına al felan filan gidip kendisi anlatmıs hemen üstünede iftiralar atmıs adamla ilişkmz vardı o onu sevdiğimi bildiği icin rahattım adam beni işten cıkardı akşamında bulustuk neden diye sordum çeneni tutamadın dedi sonra bi baktım srabadayız camı tıklattı biri o kız adamın yüzüne sinirşi sinirli bakıyor adam şok oldu eli ayagı birbirine girdi ne işim var burada diyor cevap vermiyor küstü aşağı doğru gitti anladım ki bunların arasında bisey vardı kaç gündür ölü gibiyim kaldıramadım. Ne yapayom sizce intikam istiyorum

Yakın arkadaş ve patron tarafından ihanete uğradım, intikam mı unutmak mı etsem siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla