İş yerinde adam kayırma ve mobbing yüzünden part time işten ayrılmalı mıyım 😔?

Başlıkta belirttiğim gibi işyerinde adam kayırma beni diğerlerinden daha çok çalıştırma bana iş kilitleme diğerleri gruplastiginda onlara laf söz söylememek. Ben 2 dakika dinlendigimde elime süpürge faraş almamı söylemeleri falan üst müdüre alt müdürlerin bana yaptıklarını şikayet ettiğim için benimle konusmuyor alt mudurler. Arkamdan da konuşan konuşana. ...2 çocuğum var eşime destek olmak için çalışıyordum bir de çocuklarım icin çocuklarım küçük biri bebek hatta... İş part time bir iş zaten. şu an ücretsiz izin istedim bir süre ama geri dönmek istemiyorum. Fakat borçlarımız da var ( yüklü miktarda değil) . Bilmiyorum. Eşim bana bıraktı. Ama ben ne yapacağımı bilmiyorum. Mutsuzum. Yapacağım iş alanini da kafalarına göre değiştirdiler dalga geçer gibi eski konumuna alabiliriz seni falan dediler. Niye özellikle ben?

İş yerinde adam kayırma ve mobbing yüzünden part time işten ayrılmalı mıyım 😔?
Cevapla