32 yaşında kamu çalışanı olarak YKS ve üniversite okumak için gerçekten uğraşmaya değer mi?

32 yaşındayım. 12 yıldır kamu da çalışıyorum. Lise mezunuyum. Temizlik görevlisiyim. 5 keke üni sınavına girsemde bir yere yerleşemedim. Liseyi bile zor bitirmiştim 2011 de. Sınıf tekrarı yapmamıştım ama zorlanarak okumuştum. Bu sene Haziran ayında yks ye gireceğim ama umudum yok. Sözelciyim. Matematiğim hiç iyi değil. Ama kamuda ilerlemek için üni okumam lazım. Bu arada ders dahi çalışmak istemiyorum. Kitabı açsam sıkılıyorum. Ne yapacağım bilmiyorum. Siz yerimde olsanız ne yapardınız? Üni okuyamıyorsanız zorlar mısınız yoksa lise mezunu olarak kamuda devam mı edersiniz?

Güncellemeler
5 ay
Güncellllll
32 yaşında kamu çalışanı olarak YKS ve üniversite okumak için gerçekten uğraşmaya değer mi?
Cevapla