Okulda kimseyle sohbet edemiyorum, bu yalnızlıkla nasıl başa çıkıp arkadaş edinebilirim 😔?


akşamcıyım insanlarla oturup sohbet edemiyorum o surat ifadeleri o samimiyeti bulamadığım için sohbette edemiyorum gruplarda erkekler kızlar boş boş mesajlar stilerlar aşırı soğuklar bende soğuk davranıyorum ama canım sıkılıyor vede bir aktivitem de yok birileriyle konuşamıyorum çok dışlıyorlar günümün yarısı burada takılarak geçiyor vede ders çalışarak okul bitince napıcam ya yardımcı olur musunuz

Okulda kimseyle sohbet edemiyorum, bu yalnızlıkla nasıl başa çıkıp arkadaş edinebilirim 😔?
Cevapla