Hic bir is yerinde uzun süre çalişamiyorum ve hep kaosla ayriliyorum napicam?

Yine istifa verdim ve artık kendimi suçlamaya başladım... en ufak şeye ağlayıp veya sinirlenip kavga edip ağlıyorum, dayanma sürem en fazla 3 ay... hiç biyerde uzun süre senelerce çalışamıyorum ve çalışmam gerekiyor napicam ben ya 34 yasindayim bide

Hic bir is yerinde uzun süre çalişamiyorum ve hep kaosla ayriliyorum napicam?
Cevapla