Şahit olduğunuz en kötü iş yeri yöneticisi davranışları nelerdi?

Bu iki yüzlülükleri beni şaşırtmıyor artık.
Hiç tanımadığı müşterilerle can ciğer aile samimiyeti kuruyor, dertlerini saatlerce dinliyor onlarla birlikte dertleniyor, bana gelince senin neden suratın asık diyor. Nişan attm diyorum olabilir buraya gelince mutlu neşeli olmak zorundasın diyor, zaten müşteri girince güler yüzle karşılayan tek benim, erkek çalışanlar hep asık surat ben kızım diye gülmek mi zorundayım. Ya üç kuruş maaşa duygularımı da mı satın alıyorsunuz siz ayrıca, bunaldım. İnsan gibi muhabbet kurmaya uğraşıyorum abi kaçıncı senen baya eskisin diyorum yok ben geçen hafta girdim diyor üstünü kapatıyor konunun kaale almıyor, işle alakalı bişey sorduğumda cevap vermiyor önemsemiyor insanı. Ve çok değişik müşteriler de var yüzüme baka baka beni zorbalıyorlar resmen. İnsanların dışardan görünüşü hiç bişey ifade etmiyor eğer ki onları tanımak istiyorsanız aynı işte çalışın gerçekten
Şahit olduğunuz en kötü iş yeri yöneticisi davranışları nelerdi?
Cevapla