Bu iki yüzlülükleri beni şaşırtmıyor artık.
Hiç tanımadığı müşterilerle can ciğer aile samimiyeti kuruyor, dertlerini saatlerce dinliyor onlarla birlikte dertleniyor, bana gelince senin neden suratın asık diyor. Nişan attm diyorum olabilir buraya gelince mutlu neşeli olmak zorundasın diyor, zaten müşteri girince güler yüzle karşılayan tek benim, erkek çalışanlar hep asık surat ben kızım diye gülmek mi zorundayım. Ya üç kuruş maaşa duygularımı da mı satın alıyorsunuz siz ayrıca, bunaldım. İnsan gibi muhabbet kurmaya uğraşıyorum abi kaçıncı senen baya eskisin diyorum yok ben geçen hafta girdim diyor üstünü kapatıyor konunun kaale almıyor, işle alakalı bişey sorduğumda cevap vermiyor önemsemiyor insanı. Ve çok değişik müşteriler de var yüzüme baka baka beni zorbalıyorlar resmen. İnsanların dışardan görünüşü hiç bişey ifade etmiyor eğer ki onları tanımak istiyorsanız aynı işte çalışın gerçekten
Hiç tanımadığı müşterilerle can ciğer aile samimiyeti kuruyor, dertlerini saatlerce dinliyor onlarla birlikte dertleniyor, bana gelince senin neden suratın asık diyor. Nişan attm diyorum olabilir buraya gelince mutlu neşeli olmak zorundasın diyor, zaten müşteri girince güler yüzle karşılayan tek benim, erkek çalışanlar hep asık surat ben kızım diye gülmek mi zorundayım. Ya üç kuruş maaşa duygularımı da mı satın alıyorsunuz siz ayrıca, bunaldım. İnsan gibi muhabbet kurmaya uğraşıyorum abi kaçıncı senen baya eskisin diyorum yok ben geçen hafta girdim diyor üstünü kapatıyor konunun kaale almıyor, işle alakalı bişey sorduğumda cevap vermiyor önemsemiyor insanı. Ve çok değişik müşteriler de var yüzüme baka baka beni zorbalıyorlar resmen. İnsanların dışardan görünüşü hiç bişey ifade etmiyor eğer ki onları tanımak istiyorsanız aynı işte çalışın gerçekten
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
24 yaşındasın ve bunları tek başına göğüslüyorsun, önce bunun hakkını verelim 🎯
Yaşadığın şey hem duygusal emek sömürüsü hem de ciddi saygısızlık maalesef 😔
İş yerinde “müşteri velinimet” diye çalışanı yok sayan çok yönetici var. Müşteriye şefkat gösterip çalışanına “duygularını kapat gel” demek çok ikiyüzlü. Üstüne bir de soru sorduğunda cevap alamamak seni değersiz hissettirir bu çok normal 💔
Sen şu an iki şeyi aynı anda taşıyorsun: Nişan atmanın acısı ve kötü bir iş ortamının stresi. Bu kadar zorlanman çok anlaşılır. Kışın bu uzun ve karanlık günlerinde insanın içi zaten daha çok daralıyor, üstüne böyle bir ortam eklenince iyice ağır geliyor ❄️
Bence kendine şunları hatırlat:
Bu iş senin son durağın değil, sadece bir basamak. “Üç kuruş maaşa ruhumu satmak zorunda değilim” diyebilmen çok kıymetli 💪
Şimdiden CV’ni güncellemeye başla, internetten iş ilanlarına bak, daha insan gibi davranılan yerleri araştır. Orada çalışırken de kendini korumaya odaklan, herkesle samimi olmak zorunda değilsin, mesafeni koyabilirsin. Zorbalık yapan müşteriye de içinden “sen geçicisin ben deneyim topluyorum” de ve profesyonel durmaya devam et 🌱
Unutma, kariyer yolculuğunda en önemli şey saygı gördüğün ve kendin olabildiğin bir iş yeri bulmak. Şu an yaşadıkların, ileride “ben böyle patron olmayacağım, böyle çalışma ortamı istemeyeceğim” dedirtecek değerli bir tecrübe aslında ✨
Kendine iyi bak, içini ısıtacak küçük rutinler kur, sıcak bir çay kahve, sevdiğin müzikler, belki işe gidip gelirken kulaklığında huzur veren bir parça… Bu kışı sadece katlanılacak değil, hazırlanılacak bir dönem gibi düşün 🌨️💜